Modelleren en Animeren met Blender

Bob

Bob

Category: Blender, Blender Still Images, Bob
Date: 2014
Client: Lexa

Bob een vrolijke jongen.
Met een opvallende overtrokken textuur van de huid.

Dit was een experiment en oefening in het verfijnen van het tekenen van een huidtextuur.
Nog afgezien van de materiaal keuze die je later in Blender maakt.
Puur concentreren op het tekenen van de textuur in Photoshop.
Hiervoor maakte ik volop gebruik van mijn Wacom, waarmee je perfect de drukgevoeligheid van de digitale pen kunt overbrengen.

Het werken met een kleine opacity en flow zorgt ervoor dat je zeer langzaam iets kleurnuance aanbrengt, dit werkt perfect voor een inperfecte huidtextuur.

Het resultaat is niet zozeer een mooie jongen, maar we een op textuur gebied uitdagende klus.

De gallery van Bob vind je op: Gallery Bob

Hieronder vind je nog een aantal Work in Progress overzichten:

bob1_WIRs
Bob in Wireframe Mode

bob2_SOLs
Bob in Solid Mode

bob3_HRESs

Bob in High Resolutie

bob4_MATs

Bob met Materialen

bob5_RENb

Bob de final render

About the Author: admin